Τι μπορώ να κάνω όταν το Antispyware αποτυγχάνει στην αφαίρεση μιας μόλυνσης;
Κάθε ειδικός ασφαλείας γνωρίζει πως είναι πιο εύκολο να αποτρέψετε τη διείσδυση ενός malware από την αφαίρεση του. Γι’ αυτό, υπάρχουν αρκετοί χρήστες Η/Υ που ρωτούν πως μπορούν να απομακρύνουν ιούς και συνήθως τι ακριβώς πρέπει να κάνουν όταν το πρόγραμμα Antispyware τους αποτυγχάνει στην απομάκρυνση μιας μόλυνσης. Αν αντιμετωπίζετε και εσείς αυτό το πρόβλημα, ακολουθήστε τις οδηγίες αυτού του άρθρου για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα τρία κορυφαία προγράμματα anti-malware, τα οποία και προσφέρουμε στην ιστοσελίδα μας. Πιο συγκεκριμένα, θα προσπαθήσουμε να σας εξηγήσουμε τι ακριβώς μπορείτε να κάνετε, όταν τα SpyHunter, Stopzilla και Malwarebytes Anti-malware αποτυγχάνουν στην απομάκρυνση ενός εισβολέα από τον υπολογιστή σας.
Αν το SpyHunter απέτυχε στην αφαίρεση ενός ιού:
Αν το SpyHunter απέτυχε να αφαιρέσει αυτό το παράσιτο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχετε να αντιμετωπίσετε έναν μεταλλασσόμενο ιό. Αυτές οι απειλές αλλάζουν αυτόματα τα αρχεία τους ώστε να μοιάζουν με αρχεία που δεν έχουν συμπεριληφθεί ακόμη στη βάση δεδομένων αυτού του προγράμματος.
Ωστόσο, μπορείτε να ζητήσετε βοήθεια, αν είστε ένας από τους άτυχους χρήστες Η/Υ που αγόρασαν την άδεια του Spyhunter και δεν κατάφερε να αφαιρέσει αυτόν τον ιό. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το χαρακτηριστικό, το οποίο σας δίνει πρόσβαση σε επαγγελματίες τεχνικούς, οι οποίοι θα σας βοηθήσουν και θα αφαιρέσουν αυτό το malware για εσάς. Αυτό το χαρακτηριστικό ονομάζεται ‘Spyware HelpDesk’. Μετά από δοκιμές, μπορούμε να πούμε πως αυτή η διαδικασία γίνεται γρήγορα και αποδοτικά. Έτσι, αν χρειαστείτε βοήθεια στην αφαίρεση ενός ιού, μπορείτε να στείλετε ένα αρχείο καταγραφής (Support Log) δημιουργώντας ένα αίτημα υποστήριξης επιλέγοντας τη καρτέλα ‘Spyware HelpDesk’:
Αν το STOPzilla απέτυχε να αφαιρέσει έναν ιό:
Ο κύριος λόγος που το STOPzilla συνήθως αποτυγχάνει να αφαιρέσει αυτόν τον ιό, είναι πως χρησιμοποιείτε ακόμη μια παρωχημένη έκδοση του. Έτσι, παρακαλούμε βεβαιωθείτε πως πάντα χρησιμοποιείτε ένα πλήρως ενημερωμένο πρόγραμμα anti-malware πριν πραγματοποιήσετε μια πλήρης σάρωση του υπολογιστή σας. Εκτός αυτού, η επίσημη ιστοσελίδα του προτείνει να αποσυνδέσετε το μηχάνημα σας από το διαδίκτυο και μετά να πραγματοποιήσετε μια πλήρης σάρωση του. Ένας άλλος λόγος που αυτό το πρόγραμμα μπορεί να απέτυχε στην αφαίρεση αυτής της μόλυνσης, είναι πως μπορεί να πρόκειται για μια νέα παραλλαγή, της οποίας δεν υπάρχει ακόμη δείγμα στη βάση δεδομένων του προϊόντος.
Έτσι, τι ακριβώς μπορεί να γίνει αν η εμπορική έκδοση του STOPzilla αποτύχει στην αφαίρεση αυτού του ιού; Μπορείτε να έχετε μια από τις ακόλουθες μορφές υποστήριξης: υποστήριξη μέσω Live Chat (σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα του, ο τεχνικός μπορεί να κάνει εκτίμηση μέσω Live Chat εκείνη τη στιγμή και να σας στείλει βήμα-προς-βήμα οδηγίες), Τηλεφωνική Υποστήριξη ή, αν η υπόθεση σας δεν επείγει, μπορείτε να στείλετε ένα email και να λάβετε περαιτέρω οδηγίες από τους τεχνικούς του STOPzilla.
Αν το Malwarebytes Antimalware fαποτύχει στην αφαίρεση ενός ιού:
Αν μετά τη σάρωση του υπολογιστή σας από το Malwarebytes Antimalware, δεν κατάφερε να λειτουργήσει σωστά, αυτό μπορεί να οφείλεται στους λόγους που έχουμε αναφέρει παραπάνω. Αρχικά, πρέπει να βεβαιωθείτε πως έχετε τη πλήρως ενημερωμένη έκδοση του Malwarebytes Anti-malware.
Ωστόσο, αν είστε πελάτης του Malwarebytes Antimalware και δεν καταφέρατε να το κάνετε να δουλέψει σωστά, μπορείτε να ζητήσετε βοήθεια: μπορείτε να επισκεφτείτε το Forum υποστήριξης και το τμήμα των περισσότερο συνηθισμένων ερωτήσεων F.A.Q, να στείλετε ένα email στην ομάδα υποστήριξης (αυτό είναι δωρεάν για όλους τους χρήστες) ή να χρησιμοποιήσετε την υποστήριξη για Premium πελάτες. Με άλλα λόγια, αυτή είναι μια τηλεφωνική υπηρεσία, η οποία παρέχεται από έναν τρίτο πάροχο γνωστό ως support.com. Αν χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, να είστε σίγουροι πως θα εντοπίσουν και θα επιλύσουν το πρόβλημα σας και επίσης θα βεβαιωθούν πως ο υπολογιστής σας είναι ασφαλής, προστατευμένος και πως λειτουργεί για βέλτιστη απόδοση.
Τελικά, πρέπει να προσθέσουμε πως δεν πρέπει να αγοράζετε ένα πρόγραμμα αν η δωρεάν έκδοση του δεν έχει καταφέρει να εντοπίσει αυτόν τον ιό. Αυτό είναι απλά σπατάλη χρημάτων. Σε αυτή τη περίπτωση, είναι προτιμότερο να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία τηλεφωνικής υποστήριξης, μέσω της οποίας μπορείτε να επιδιορθώσετε τον Η/Υ σας και να αφαιρέσετε χειροκίνητα τον ιό. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον αριθμό οποτεδήποτε το χρειαστείτε: +1 855 969 0796.